Türkiye’de metro çalışması dendiğinde akla hep problemler gelir. Ya ihale sonuçlanmaz, ya iptal olur, ya da başka bir problem çıkar ve 2 senede bitmesi gereken metro çalışması 5 senede biterse sevinecek duruma geliriz. Osmanlı İmparatorluğu dönemindeki yer altı ulaşım çözümlerini saymazsak, Türkiye Cumhuriyeti uzun yıllar bu ulaşım aracına yatırım yapmamış ve başlangıç maliyeti düşük ama bakımı pahalı, problemli olanları tercih etmiş. Moskova, Londra, Paris ya da New York gibi metro ağını onlarca yıl önce yapılandıran şehirleri saymazsak en azından İstanbul’un geride kalan şehirlerle kıyaslanabilecek durumda olması gerekirdi ki ne yazık ki bu konuda dünyayı halen çok geriden takip ediyoruz.
6 Mayıs 2011 Cuma
Etkileyici Metro İstasyonları
Etiketler:
ABD
,
Almanya
,
Bilbao
,
Chicago
,
City Hall
,
Çin
,
Dubai
,
Frankfurt
,
İspanya
,
istasyon
,
İsveç
,
Kuzey Kore
,
metro
,
Moskova
,
Münih
,
New York
,
Rusya
,
station
,
Stokholm
,
Şangay
Etkileyici Metro İstasyonları
2011-05-06T21:30:00+03:00
mstf
ABD
|
Almanya
|
Bilbao
|
Chicago
|
City Hall
|
Çin
|
Dubai
|
Frankfurt
|
İspanya
|
istasyon
|
İsveç
|
Kuzey Kore
|
metro
|
Moskova
|
Münih
|
New York
|
Rusya
|
station
|
Stokholm
|
Şangay
|
Comments
Etkileyici Metro İstasyonları
2011-05-06T21:30:00+03:00
mstf
ABD
|
Almanya
|
Bilbao
|
Chicago
|
City Hall
|
Çin
|
Dubai
|
Frankfurt
|
İspanya
|
istasyon
|
İsveç
|
Kuzey Kore
|
metro
|
Moskova
|
Münih
|
New York
|
Rusya
|
station
|
Stokholm
|
Şangay
|